Een website (laten) maken. Help, waar begin ik?

keuzestress website laten maken

Ongeveer 15 jaar geleden kocht ik een ander huis. Er moest wel het een en ander aan gebeuren maar dat zou ik wel even fixen. Om te beginnen wilde ik een nieuwe badkamer. Dolenthousiast stortte ik me op woonbladen en knipte en scheurde mooie badkamers uit.

Keuzestress van mijn badkamer

Maar toen moesten er keuzes worden gemaakt. Want als al die knipsels werkelijkheid moesten worden had ik wel 5 badkamers nodig om alles te realiseren. Maar welke keuzes ging ik maken? Welke mooie ideeën ging ik laten vallen? Moest er een bad in of was een douche wel voldoende? En dat muurtje van de inloopdouche, moest dat nou 90 of 100 cm breed worden? En dan de wastafel, ga ik voor een onpraktisch hip modelletje of kies ik voor lekker handig maar een tikje voorspelbaar?

Het feit dat ik het helemaal zelf kon uitkiezen maakte dat ik een 100% perfecte badkamer wilde hebben. Maar ja, dat kan niet.

100% perfectie bestaat niet”, zei een vriendin toen ik bij haar mijn hart luchtte over mijn keuzestress.

Het is me uiteindelijk gelukt en ik ben helemaal blij met hoe de badkamer uiteindelijk is geworden. Ik heb nog nooit iets gemist of gemerkt dat iets niet goed werkte. En zelfs na 15 jaar vind ik ‘em nog hip.

Keuzestress van je website

Met websites is het niet anders. Veel ondernemers die aan een nieuwe website beginnen raken verstrikt in keuzestress en staren als een besluiteloos konijn in de koplampen.

“Ik wil een nieuwe website maar ik raak helemaal verlamd van alle keuzes die ik moet maken. Ik weet niet waar ik moet beginnen. Alle opties liggen open maar daar krijg ik keuzestress van. Het zou mij helpen als ik concrete suggesties had. Dan hoef ik het niet helemaal zelf te bedenken.”

Dit is wat een ondernemer laatst tegen me zei. En ik begrijp hem zo goed! Waar begin je? Er zijn 1000 opties. Wat heb jij nodig? Wat werkt voor jou?

In deze blog neem ik je mee langs een aantal van de meest voorkomende onderdelen waar een website uit bestaat. Ik vertel je welke keuzes belangrijk zijn en waar je aan moet denken als je je website gaat ontwerpen en de inhoud gaat maken. Zodat jij niet zelf alles hoeft uit te zoeken. En zodat je een aantal keuzes kunt maken zonder na een paar uur lamgeslagen met je hoofd op je laptop te belanden.

Stap voor stap

Ik ga in deze blog even uit van een gebruikelijke website die voor veel ondernemers voldoet. Deze website bestaat uit de volgende pagina’s:

  • Homepagina
  • Aanbodpagina / salespagina
  • Over mij-pagina
  • Contactpagina
  • Berichtenpagina

Als je dit hebt staan kun je makkelijk uitbreiden met bijvoorbeeld een webshop, landingspagina’s, etc.

In deze blog beperk ik me tot de 5 genoemde pagina’s en laat ik de mogelijke uitbreidingen buiten beschouwing. Als ik hier alles ga behandelen raak je weer overweldigd. 😉 Dus: less is more & keep it simple.

Doel en doelgroep

Het begint altijd met de vraag: wat en wie wil je bereiken?

Wat is het doel van je website? Waarom wil je eigenlijk een site? Wil je veel bekendheid, wil je vooral informatie geven, wil je minder tijd kwijt zijn aan het beantwoorden van vragen, wil je automatisch iets kunnen verkopen, wil je veel verkeer naar je site? 

En wie wil je bereiken?

  • Wil je veel nieuwe klanten aantrekken?
  • Wil je bestaande contacten (warme leads) verder informeren?

Is je doelgroep…

  • jong of oud;
  • hoog of laag opgeleid;
  • digivaardig of digibeet;
  • behoudend en formeel;
  • creatief en gedurfd?

Allemaal vragen die je moet beantwoorden voor je ook maar één concrete beslissing over de inhoud en vormgeving van je site kunt nemen.

Focus je bij de vervolgstappen op je belangrijkste doel en grootste doelgroep. Dat maakt het kiezen een stuk makkelijker.

De pagina’s

Nu je doel en doelgroep weet, weet je ook wat je gaat communiceren. Welke informatie ga je geven? Wat vertel je en wat laat je weg? Wat is belangrijk en moet opvallen en wat kan minder aandacht krijgen?

We hebben in totaal 5 pagina’s: home, aanbod, over mij, contact en berichten.

Homepagina

Dit is de pagina waar mensen terechtkomen als ze:

  • in z’n algemeenheid op zoek zijn naar wat jij te bieden hebt;
  • ze de naam van je bedrijf kennen en googelen;
  • als je mensen je url geeft;
  • via bijv. je LinkedIn profiel op je website terechtkomen.

Op deze pagina geef je daarom een overzicht van alle belangrijke informatie:

  • wat heeft iemand aan jou;
  • welk probleem los je op;
  • wat is jouw oplossing;
  • voor wie is dit;
  • reviews van eerdere klanten;
  • wie ben jij.

Aanbodpagina of Salespagina

Hier ga je uitgebreider in op wat je aanbiedt:

  • Op welk probleem, welke behoefte van je klant richt jij je?
  • Wat is het resultaat van jouw aanbod?
  • Met wie ga jij in zee?
  • Welke expertise/ervaring heb je op dit gebied?
  • Hoe hebben eerder klanten de samenwerking ervaren?
  • Hoe kunnen mensen contact met je opnemen of iets bij je kopen?

Het is op deze pagina extreem belangrijk dat je de taal van je klanten spreekt. Je moet weten waar zij tegenaan lopen en waar ze behoefte aan hebben. Ook is het belangrijk dat je dezelfde woorden gebruikt als die je klanten gebruiken.

Als je dat doet voelen mensen zich eerder aangesproken. Terwijl ze je website bekijken denken ze onwillekeurig ‘ja, dat heb ik ook, dat gaat over mij’.

Over mij-pagina

Hier vertel je meer over jezelf. Mensen kopen pas iets bij je als ze je een beetje kennen, je leuk vinden, je vertrouwen.

Vertel hier waarom je doet wat je doet:

  • vanuit welke overtuiging run jij je bedrijf;
  • wie ben jij als persoon;
  • wat doe je in je vrije tijd, wat vind je leuk en belangrijk?

Mensen doen eerder zaken met je als er een ‘haakje’ is, bijvoorbeeld omdat jullie dezelfde interesses hebben of ervaringen delen.

Contactpagina

Simpel: hier kunnen mensen makkelijk contact met je opnemen. Geef dus alle contactinformatie die relevant is:

  • e-mail;
  • social mediaprofielen;
  • contactformulier;
  • telefoonnummer;
  • adres;
  • een online agenda om afspraken met je te maken.

Let op: Als je een contactformulier toevoegt moet je ook een link naar je privacyverklaring opnemen. Je gaat met een formulier namelijk persoonlijke informatie van mensen verzamelen. Dus je moet vastleggen hoe je daarmee omgaat.

Berichtenpagina

Dit is een optionele pagina.

  • Wil jij je expertise laten zien?
  • Wil je mensen helpen door kennis te delen?
  • Wil jij actuele informatie geven over je bedrijf of ontwikkelingen in je vakgebied?

Voor al deze opties kun je een berichtenpagina gebruiken.

Maak geen berichtenpagina omdat het er interessant uitziet. Als jij op dit moment niets te melden hebt, laat het dan gerust weg. Je kunt het altijd nog toevoegen op het moment dat jij met je bedrijf in een fase zit dat dit belangrijk is geworden.

De inhoud

Nu je weet wat je aan wie communiceert en op welke pagina’s je dat gaat publiceren kun je aan de inhoud van je site beginnen.

Hieronder bespreek ik 4 dingen die op elke pagina aan de orde komen: teksten, afbeeldingen, huisstijl en de ‘call to action’.

Teksten

Niemand leest een website zoals je een krant of tijdschrift leest. Op websites willen mensen zo snel mogelijk antwoorden op hun vragen. Daarom ‘scannen’ ze teksten om te zien waar het antwoord op hun vraag staat.

Als jij lappen tekst op je site zet, met verhalen waar de antwoorden in verstopt zitten zullen maar heel weinig mensen die antwoorden vinden.

Zorg dus dat je teksten geschikt zijn voor internet. Dat betekent:

✓ maak zoveel mogelijk gebruik van opsommingslijstjes; zodra je meer dan 2 dingen opnoemt kun je al een lijstje maken

✓ verdeel je tekst in paragrafen met duidelijke koppen;

✓ wees niet bang voor witruimtes, dat geeft juist overzicht en een ‘clean’ gevoel;

✓ schrijf actieve zinnen;

✓ schrijf zoals je praat; formeel is niet nodig;

✓ maak belangrijke woorden vetgedrukt;

✓ geen lange teksten schuingedrukt, dat leest op het scherm niet prettig.

Huisstijl

Gebruik consequent je huisstijl op je website. Mensen gaan op den duur je huisstijl herkennen.

Concreet betekent dit:

✓ Gebruik maximaal 3 verschillende lettertypes: voor de ‘gewone’ teksten, voor de koppen en als je wilt nog een voor citaten; Google heeft eindeloos veel fonts om uit te kiezen en bij Fontpair kun je ontdekken welke lettertypes goed bij elkaar passen.

✓ Kies kleuren die voldoende contrast hebben op een beeldscherm, maar ook weer niet pijn doen aan je ogen; je kunt online de contrast ratio controleren.

✓ Denk bij het kiezen van je kleuren aan slechtzienden en kleurenblinden; je kunt dit testen met Adobe Color Wheel.

Afbeeldingen

Let bij het kiezen van afbeeldingen op het volgende:

✓ Neem niet zomaar foto’s van internet over, er zit auteursrecht op.

✓ Kies zoveel mogelijk voor persoonlijke foto’s.

✓ Zorg dat je foto’s er professioneel uitzien; dus niet onscherp of te donker.

✓ Investeer in een fotoshoot van een fotograaf die een serie foto’s van jou maakt en eventueel foto’s die met jouw bedrijf te maken hebben.

✓ Als je foto’s uit een beeldbank gebruikt, vermijd dan kille clichéfoto’s van vergaderende mensen. Goede beeldbanken zijn bijvoorbeeld Pixabay en Unsplash.

Call to Action

Een pagina is niet af zonder een ‘Call to Action‘. Dit is een oproep aan de lezer om in actie te komen.

Een actie kan bijvoorbeeld zijn:

  • je bellen;
  • een afspraak maken;
  • iets downloaden;
  • zich aanmelden;
  • iets kopen.

Je wilt het mensen zo makkelijk mogelijk maken om iets te doen. Daarom zet je op elke webpagina een Call to Action. En het liefst doe je dat verspreid over de pagina een aantal keer. Zo hoeven mensen niet te zoeken naar waar ze iets kunnen kopen of zich kunnen aanmelden. Neem elke drempel weg.

De tekst die je gebruikt bij een Call to Action is ook belangrijk. Mensen zoeken naar antwoorden en willen resultaten. Ze willen niet zoeken of leren maar vinden en weten. Zet dus op een button liever ‘vind een coach’ dan ‘zoek een coach’. Het lijkt een onbelangrijk detail maar het maakt echt verschil.

Je eigen website maken

Ben jij toe aan een nieuwe professionele website? En wil je er energie van krijgen in plaats van keuzestress?

Pak het stap voor stap aan. Deze blog helpt je daar hopelijk bij.

Wil je meer hulp? Ik maak graag tijd vrij om je een vrijblijvend advies over het maken van je website te geven.

Meer lezen?

Wil jij zelf een nieuwe website maken zonder GEDOE en KEUZESTRESS?

Met mijn GRATIS E-BOEK maak jij zonder hoofdbrekens een website die klanten trekt.

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Something went wrong. Please check your entries and try again.

Eerlijk is eerlijk, als je hier je e-mailadres achterlaat dan sta je op mijn mailinglijst. Maar daar kun je je direct weer voor afmelden, mocht je geen interesse hebben in gratis advies voor je website.

E-boek - AJ Webdesign In-7-stappen-website-die-klanten-trekt v2.0 9jul2021

Laat een reactie achter





Meest recente berichten

WordPress, dat is toch gedoe met onderhoud en plugins?

Waarom heb je eigenlijk een website nodig?
Alles over de zin en onzin van een zakelijke website

Hoe jij blogs schrijft die gelezen worden? It’s the title, stupid!

Een zakelijke website laten bouwen is als het dansen van een tango

Met deze plugins voor WordPress bouw jij een topsite

Blogs per categorie

Meer weten over wat je gelezen hebt? Ik vind het leuk om met je in contact te komen

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.

Een website (laten) maken. Help, waar begin ik?

keuzestress website laten maken

Ongeveer 15 jaar geleden kocht ik een ander huis. Er moest wel het een en ander aan gebeuren maar dat zou ik wel even fixen. Om te beginnen wilde ik een nieuwe badkamer. Dolenthousiast stortte ik me op woonbladen en knipte en scheurde mooie badkamers uit.

Keuzestress van mijn badkamer

Maar toen moesten er keuzes worden gemaakt. Want als al die knipsels werkelijkheid moesten worden had ik wel 5 badkamers nodig om alles te realiseren. Maar welke keuzes ging ik maken? Welke mooie ideeën ging ik laten vallen? Moest er een bad in of was een douche wel voldoende? En dat muurtje van de inloopdouche, moest dat nou 90 of 100 cm breed worden? En dan de wastafel, ga ik voor een onpraktisch hip modelletje of kies ik voor lekker handig maar een tikje voorspelbaar?

Het feit dat ik het helemaal zelf kon uitkiezen maakte dat ik een 100% perfecte badkamer wilde hebben. Maar ja, dat kan niet.

100% perfectie bestaat niet”, zei een vriendin toen ik bij haar mijn hart luchtte over mijn keuzestress.

Het is me uiteindelijk gelukt en ik ben helemaal blij met hoe de badkamer uiteindelijk is geworden. Ik heb nog nooit iets gemist of gemerkt dat iets niet goed werkte. En zelfs na 15 jaar vind ik ‘em nog hip.

Keuzestress van je website

Met websites is het niet anders. Veel ondernemers die aan een nieuwe website beginnen raken verstrikt in keuzestress en staren als een besluiteloos konijn in de koplampen.

“Ik wil een nieuwe website maar ik raak helemaal verlamd van alle keuzes die ik moet maken. Ik weet niet waar ik moet beginnen. Alle opties liggen open maar daar krijg ik keuzestress van. Het zou mij helpen als ik concrete suggesties had. Dan hoef ik het niet helemaal zelf te bedenken.”

Dit is wat een ondernemer laatst tegen me zei. En ik begrijp hem zo goed! Waar begin je? Er zijn 1000 opties. Wat heb jij nodig? Wat werkt voor jou?

In deze blog neem ik je mee langs een aantal van de meest voorkomende onderdelen waar een website uit bestaat. Ik vertel je welke keuzes belangrijk zijn en waar je aan moet denken als je je website gaat ontwerpen en de inhoud gaat maken. Zodat jij niet zelf alles hoeft uit te zoeken. En zodat je een aantal keuzes kunt maken zonder na een paar uur lamgeslagen met je hoofd op je laptop te belanden.

Stap voor stap

Ik ga in deze blog even uit van een gebruikelijke website die voor veel ondernemers voldoet. Deze website bestaat uit de volgende pagina’s:

  • Homepagina
  • Aanbodpagina / salespagina
  • Over mij-pagina
  • Contactpagina
  • Berichtenpagina

Als je dit hebt staan kun je makkelijk uitbreiden met bijvoorbeeld een webshop, landingspagina’s, etc.

In deze blog beperk ik me tot de 5 genoemde pagina’s en laat ik de mogelijke uitbreidingen buiten beschouwing. Als ik hier alles ga behandelen raak je weer overweldigd. 😉 Dus: less is more & keep it simple.

Doel en doelgroep

Het begint altijd met de vraag: wat en wie wil je bereiken?

Wat is het doel van je website? Waarom wil je eigenlijk een site? Wil je veel bekendheid, wil je vooral informatie geven, wil je minder tijd kwijt zijn aan het beantwoorden van vragen, wil je automatisch iets kunnen verkopen, wil je veel verkeer naar je site? 

En wie wil je bereiken?

  • Wil je veel nieuwe klanten aantrekken?
  • Wil je bestaande contacten (warme leads) verder informeren?

Is je doelgroep…

  • jong of oud;
  • hoog of laag opgeleid;
  • digivaardig of digibeet;
  • behoudend en formeel;
  • creatief en gedurfd?

Allemaal vragen die je moet beantwoorden voor je ook maar één concrete beslissing over de inhoud en vormgeving van je site kunt nemen.

Focus je bij de vervolgstappen op je belangrijkste doel en grootste doelgroep. Dat maakt het kiezen een stuk makkelijker.

De pagina’s

Nu je doel en doelgroep weet, weet je ook wat je gaat communiceren. Welke informatie ga je geven? Wat vertel je en wat laat je weg? Wat is belangrijk en moet opvallen en wat kan minder aandacht krijgen?

We hebben in totaal 5 pagina’s: home, aanbod, over mij, contact en berichten.

Homepagina

Dit is de pagina waar mensen terechtkomen als ze:

  • in z’n algemeenheid op zoek zijn naar wat jij te bieden hebt;
  • ze de naam van je bedrijf kennen en googelen;
  • als je mensen je url geeft;
  • via bijv. je LinkedIn profiel op je website terechtkomen.

Op deze pagina geef je daarom een overzicht van alle belangrijke informatie:

  • wat heeft iemand aan jou;
  • welk probleem los je op;
  • wat is jouw oplossing;
  • voor wie is dit;
  • reviews van eerdere klanten;
  • wie ben jij.

Aanbodpagina of Salespagina

Hier ga je uitgebreider in op wat je aanbiedt:

  • Op welk probleem, welke behoefte van je klant richt jij je?
  • Wat is het resultaat van jouw aanbod?
  • Met wie ga jij in zee?
  • Welke expertise/ervaring heb je op dit gebied?
  • Hoe hebben eerder klanten de samenwerking ervaren?
  • Hoe kunnen mensen contact met je opnemen of iets bij je kopen?

Het is op deze pagina extreem belangrijk dat je de taal van je klanten spreekt. Je moet weten waar zij tegenaan lopen en waar ze behoefte aan hebben. Ook is het belangrijk dat je dezelfde woorden gebruikt als die je klanten gebruiken.

Als je dat doet voelen mensen zich eerder aangesproken. Terwijl ze je website bekijken denken ze onwillekeurig ‘ja, dat heb ik ook, dat gaat over mij’.

Over mij-pagina

Hier vertel je meer over jezelf. Mensen kopen pas iets bij je als ze je een beetje kennen, je leuk vinden, je vertrouwen.

Vertel hier waarom je doet wat je doet:

  • vanuit welke overtuiging run jij je bedrijf;
  • wie ben jij als persoon;
  • wat doe je in je vrije tijd, wat vind je leuk en belangrijk?

Mensen doen eerder zaken met je als er een ‘haakje’ is, bijvoorbeeld omdat jullie dezelfde interesses hebben of ervaringen delen.

Contactpagina

Simpel: hier kunnen mensen makkelijk contact met je opnemen. Geef dus alle contactinformatie die relevant is:

  • e-mail;
  • social mediaprofielen;
  • contactformulier;
  • telefoonnummer;
  • adres;
  • een online agenda om afspraken met je te maken.

Let op: Als je een contactformulier toevoegt moet je ook een link naar je privacyverklaring opnemen. Je gaat met een formulier namelijk persoonlijke informatie van mensen verzamelen. Dus je moet vastleggen hoe je daarmee omgaat.

Berichtenpagina

Dit is een optionele pagina.

  • Wil jij je expertise laten zien?
  • Wil je mensen helpen door kennis te delen?
  • Wil jij actuele informatie geven over je bedrijf of ontwikkelingen in je vakgebied?

Voor al deze opties kun je een berichtenpagina gebruiken.

Maak geen berichtenpagina omdat het er interessant uitziet. Als jij op dit moment niets te melden hebt, laat het dan gerust weg. Je kunt het altijd nog toevoegen op het moment dat jij met je bedrijf in een fase zit dat dit belangrijk is geworden.

De inhoud

Nu je weet wat je aan wie communiceert en op welke pagina’s je dat gaat publiceren kun je aan de inhoud van je site beginnen.

Hieronder bespreek ik 4 dingen die op elke pagina aan de orde komen: teksten, afbeeldingen, huisstijl en de ‘call to action’.

Teksten

Niemand leest een website zoals je een krant of tijdschrift leest. Op websites willen mensen zo snel mogelijk antwoorden op hun vragen. Daarom ‘scannen’ ze teksten om te zien waar het antwoord op hun vraag staat.

Als jij lappen tekst op je site zet, met verhalen waar de antwoorden in verstopt zitten zullen maar heel weinig mensen die antwoorden vinden.

Zorg dus dat je teksten geschikt zijn voor internet. Dat betekent:

✓ maak zoveel mogelijk gebruik van opsommingslijstjes; zodra je meer dan 2 dingen opnoemt kun je al een lijstje maken

✓ verdeel je tekst in paragrafen met duidelijke koppen;

✓ wees niet bang voor witruimtes, dat geeft juist overzicht en een ‘clean’ gevoel;

✓ schrijf actieve zinnen;

✓ schrijf zoals je praat; formeel is niet nodig;

✓ maak belangrijke woorden vetgedrukt;

✓ geen lange teksten schuingedrukt, dat leest op het scherm niet prettig.

Huisstijl

Gebruik consequent je huisstijl op je website. Mensen gaan op den duur je huisstijl herkennen.

Concreet betekent dit:

✓ Gebruik maximaal 3 verschillende lettertypes: voor de ‘gewone’ teksten, voor de koppen en als je wilt nog een voor citaten; Google heeft eindeloos veel fonts om uit te kiezen en bij Fontpair kun je ontdekken welke lettertypes goed bij elkaar passen.

✓ Kies kleuren die voldoende contrast hebben op een beeldscherm, maar ook weer niet pijn doen aan je ogen; je kunt online de contrast ratio controleren.

✓ Denk bij het kiezen van je kleuren aan slechtzienden en kleurenblinden; je kunt dit testen met Adobe Color Wheel.

Afbeeldingen

Let bij het kiezen van afbeeldingen op het volgende:

✓ Neem niet zomaar foto’s van internet over, er zit auteursrecht op.

✓ Kies zoveel mogelijk voor persoonlijke foto’s.

✓ Zorg dat je foto’s er professioneel uitzien; dus niet onscherp of te donker.

✓ Investeer in een fotoshoot van een fotograaf die een serie foto’s van jou maakt en eventueel foto’s die met jouw bedrijf te maken hebben.

✓ Als je foto’s uit een beeldbank gebruikt, vermijd dan kille clichéfoto’s van vergaderende mensen. Goede beeldbanken zijn bijvoorbeeld Pixabay en Unsplash.

Call to Action

Een pagina is niet af zonder een ‘Call to Action‘. Dit is een oproep aan de lezer om in actie te komen.

Een actie kan bijvoorbeeld zijn:

  • je bellen;
  • een afspraak maken;
  • iets downloaden;
  • zich aanmelden;
  • iets kopen.

Je wilt het mensen zo makkelijk mogelijk maken om iets te doen. Daarom zet je op elke webpagina een Call to Action. En het liefst doe je dat verspreid over de pagina een aantal keer. Zo hoeven mensen niet te zoeken naar waar ze iets kunnen kopen of zich kunnen aanmelden. Neem elke drempel weg.

De tekst die je gebruikt bij een Call to Action is ook belangrijk. Mensen zoeken naar antwoorden en willen resultaten. Ze willen niet zoeken of leren maar vinden en weten. Zet dus op een button liever ‘vind een coach’ dan ‘zoek een coach’. Het lijkt een onbelangrijk detail maar het maakt echt verschil.

Je eigen website maken

Ben jij toe aan een nieuwe professionele website? En wil je er energie van krijgen in plaats van keuzestress?

Pak het stap voor stap aan. Deze blog helpt je daar hopelijk bij.

Wil je meer hulp? Ik maak graag tijd vrij om je een vrijblijvend advies over het maken van je website te geven.

Meer lezen?

Laat een reactie achter





Download nu mijn gratis e-boek: In 7 stappen naar een website die klanten trekt

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Something went wrong. Please check your entries and try again.

Je komt nu op mijn e-maillijst maar je kunt je meteen weer afmelden als je geen interesse hebt in gratis tips & tricks voor je website.

Meest recente berichten

WordPress, dat is toch gedoe met onderhoud en plugins?

Waarom heb je eigenlijk een website nodig?
Alles over de zin en onzin van een zakelijke website

Hoe jij blogs schrijft die gelezen worden? It’s the title, stupid!

Een zakelijke website laten bouwen is als het dansen van een tango

Met deze plugins voor WordPress bouw jij een topsite

Blogs per categorie

Meer weten over wat je gelezen hebt? Ik vind het leuk om met je in contact te komen

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please type your message.