Je hebt een mooi idee in je hoofd. Maar hoe schrijf je het zo op dat iedereen snapt wat je wilt? Zo dat je anderen overtuigt dat jouw plan geweldig is?

Een tekst heeft kop en staart nodig. Je moet je lezer meenemen in jouw gedachtengang waarbij je hoofd- en bijzaken weet te scheiden. In je enthousiasme struikel je waarschijnlijk over je eigen woorden.
Omdat ik vanaf een afstandje naar jouw verhaal luister kan ik er een overtuigende tekst van schrijven. Tijdens dat schrijfproces stel ik je kritische vragen zodat voor jou, voor mij en voor de lezer jouw ideeën glashelder op papier komen.
Natuurlijk weet jij allang wat je wilt en hoe dat het beste aangepakt kan worden. Maar soms moet je ook anderen meekrijgen. Als je subsidie wilt aanvragen bijvoorbeeld. Of als je met anderen wilt samenwerken en een projectplan gaat opstellen.

SUBSIDIEAANVRAAG

overtuig anderen

prijs is maatwerk

subsidieteksten

Heb je een geweldig mooi plan in je hoofd maar struikel je van enthousiasme over je woorden? Ik schrijf je verhaal glashelder op zodat je anderen kunt overtuigen om jou de financiële ruimte te geven die je nodig heb.

KLAP OPEN VOOR MEER INFO

WAT KRIJG JE VOOR JE INVESTERING?

– Een logische en overtuigende beschrijving van je plan
– Volgens de specificaties van de subsidieverstrekker
– 2 Correctierondes

ZAKELIJKE TEKSTEN

vertel jouw verhaal

prijs is maatwerk

zakelijke teksten

Heb jij een onderneming met een verhaal? Wil je dat verhaal vertellen zodat iedereen direct weet wat je te bieden hebt en wat je missie is? Ik schrijf aansprekende teksten die jouw verhaal op de wereld zetten.

KLAP OPEN VOOR MEER INFO

WAT KRIJG JE VOOR JE INVESTERING?

–Teksten die op een aansprekende manier jouw verhaal vertellen
–Afgestemd op de doelgroep
–Afgestemd op het publicatiekanaal

Mijn aandachtspunten

Hoofd- versus bijzaken

Ik ben goed in het scheiden van hoofd- en bijzaken. Dat is essentieel om een duidelijk verhaal neer te zetten. Vooral bij het schrijven van subsidieaanvragen moet je je je beperken tot de hoofdlijnen.

Een consistent verhaal

Ik zorg ervoor dat de inhoud en de stijl van de teksten kloppen bij wat je met je bedrijf wilt vertellen. Alleen dan komt de boodschap over en heb je een herkenbaar verhaal.

Teksten die de lezer bij de hand nemen

Een verhaal waar de lezer in verdwaalt overtuigt niet en is niet effectief. Ik zorg voor een logische opbouw in de tekst zodat je lezer meegenomen wordt in wat je te vertellen hebt.

Jij blijft betrokken

Ik schrijf teksten die ook van jou zijn. Het is jóuw verhaal als jij je er 100% in herkent. Ik betrek je daarom voortdurend bij het schrijfproces.

Vraag hier meer informatie aan

Website laten maken