Skip to content

Online Marketing

Hoe houd je als drukbezette ondernemer contact met je doelgroep en zorg dat je je regelmatig laat zien op social media?
Ik creëer content die waarde toevoegt en laat zien wat je te bieden hebt.

E-mailcampagnes

Geef doelgerichte informatie

Vanaf €299 ex. BTW

Verhoog je conversie met email marketing

Een e-mailcampagne is een geweldige manier om je doelgroep te informeren. Klein maar fijn want het sluit precies aan op wat je klanten op verschillende momenten nodig hebben.

Wat krijg je voor je investering?

  • concreet doel

  • duidelijk omschreven doelgroep

  • thema's en onderwerpen voor je campagne

  • conversiepad om je doel te bereiken

  • passende lay-out en stijl

  • optimale frequentie

  • teksten voor je campagneboodschap

Social media

Bereik je doelgroep

Vanaf €399 ex. BTW

Online zichtbaarheid op social media door Annemarie Janse

Social Media zijn de ideale podia om je verhaal te vertellen. Met relatief weinig inspanningen bereik je een groot publiek. Als je tenminste weet wat je moet doen en waar je op moet letten.

Wat krijg je voor je investering?

  • nulmeting van je social media

  • advies en strategie voor optimaal gebruik van social media

  • contentkalender (voor max. 2 social media)

  • templates (max. 4) voor social media posts

  • content voor 1 maand (max. 18 berichten)

  • 25% korting op een contentjaarabonnement

  • inzage in je berichtstatistieken

Je huidige social media verbeteren?

Misschien wil je je social media helemaal niet uit handen geven. Maar zou je het wel prettig vinden als iemand eens met je meekijkt hoe je het doet. Je complimenten geeft over wat er al goed gaat en tips over wat er beter kan.

Vraag hier een gratis Quick Scan van je Social Media aan en binnen een paar dagen weet jij hoe het ervoor staat.

Wat maakt mijn online marketing zo speciaal?

Afgestemd op je doelgroep

Ik bepaal samen met jou je doel en je doelgroep. Zo zorg ik ervoor dat je communicatie aansluit bij de behoefte van je doelgroep. Dit geldt zowel voor de inhoud als ook voor de stijl. Informatie waar niemand op zit te wachten wordt niet gelezen. En informatie met de verkeerde ‘tone of voice’ slaat niet aan.

Passend bij de stijl van je bedrijf

Ik zorg ervoor dat je in je online communicatie dezelfde stijl gebruikt als op je website, in de gesprekken die je met je klanten hebt en dat het past bij wie jij zelf bent. Elke communicatie is namelijk een visitekaartje van je bedrijf.

Gestructureerde opbouw

Over elke communicatie denk ik met je na: wat is de boodschap, hoe ga je die brengen, op welke manier, in welke volgorde? Ad hoc berichten rondstrooien heeft nog nooit effect gehad. Zelfs niet op social media waar alles vluchtig lijkt.

Mooie lay-out in je huisstijl

Ik verwerk je huisstijl in alle communicatie: van logo’s en lettertypes tot kleurgebruik en sfeer. Want hoe gaaf is het als mensen jouw bedrijf al herkennen aan de lay-out van je berichten?