Jij hebt als ondernemer fantastische diensten of producten. Die wil je communiceren met je klanten. Of je wilt nieuwe klanten vinden.

Met gerichte e-mailcampagnes kun je waarde toevoegen voor je klanten. Je kunt ook social media gebruiken om je verhaal de wereld in te krijgen.

Samen met jou bekijk ik wat wat voor jouw onderneming de beste manier van communiceren is: welk medium, welke stijl, welke boodschap. Aan de hand daarvan ontwerp ik voor jou een campagne die aansprekend en professioneel is. Ik kan ook met je meedenken over een goede planning van je posts op social media. Dat brengt structuur en rust en haalt de kwaliteit van je posts nog verder omhoog.

E-MAIL CAMPAGNES

doelgerichte informatie

prijs is maatwerk

e-mailcampagne

Een e-mailcampagne is een geweldige manier om informatie op maat bij de juiste personen te krijgen. Klein maar fijn want het sluit precies aan op wat je klanten op verschillende momenten nodig hebben.

KLAP OPEN VOOR MEER INFO

WAT KRIJG JE VOOR JE INVESTERING?

– meer info volgt

SOCIAL MEDIA

bereik je doelgroep

prijs is maatwerk

vertel je verhaal op social media

Social Media zijn de ideale podia om je verhaal te vertellen. Met relatief weinig inspanningen bereik je een groot publiek. Als je tenminste weet wat je moet doen en waar je op moet letten.

KLAP OPEN VOOR MEER INFO

WAT KRIJG JE VOOR JE INVESTERING?

– meer info volgt

Mijn aandachtspunten

Afgestemd op je doelgroep

Communicatie heeft pas zin als deze aansluit bij de behoefte van je doelgroep. Dit geldt zowel voor de inhoud alsook voor de stijl. Informatie waar niemand op zit te wachten wordt niet gelezen. En informatie met de verkeerde ‘tone of voice’ slaat niet aan.

Passend bij je bedrijf

Elke communicatie is ook een visitekaartje van je bedrijf. Daarom is het belangrijk dat je in je communicatie dezelfde stijl gebruikt als op je website, in de gesprekken die je met je klanten hebt, met wie jij zelf bent.

Gestructureerde opbouw

Ad hoc berichten rondstrooien heeft nog nooit effect gehad. Zelfs niet op social media waar alles vluchtig lijkt. Over elke communicatie moet nagedacht worden: wat is de boodschap, hoe ga je die brengen, op welke manier, in welke volgorde?

Mooie lay-out in je huisstijl

Hoe gaaf is het als mensen jouw bedrijf al herkennen aan de lay-out van je berichten? Ik verwerk je huisstijl in alle communicatie: van logo’s en lettertypes tot kleurgebruik en sfeer.

 

Vraag hier meer informatie aan

Website laten maken